Am simtit sentimentul pierdut...

|

Buna , tot eu sunt ... Imi era dor de voi si m-am gandit sa va scriu:)
M-i s-au intamplat o multime de lucruri ... Sunt confuza in privinta lor .
Am descoperit printul pe calul alb , el nu stie ... stiu doar eu si mintea mea... nu avea rost sa va zic si asta dar ce mai conteaza .
Stiti , noi fetele avem capacitatea de a ne putea da seama ce sunt defapt baietii :)
Multi baieti pe care i-am placut , acum nici nu pot sa ii mai vad . De ce? Nici eu nu stiu pentru ca eu nu pot sa raspund la propriile intrebari... chiar daca mi-as dori uneori sa fac asta .
Sunt o persoana foarte dificila... nu pot sa iubesc persoane care ma iubesc. Imi iubesc prietenii , si ei ma iubesc . Dar cand vine vorba de dragoste adevarata nu pot niciodata sa imi deschid inima si sa spun : " Gata , poti sa zbori " .
Sunt genul de persoana care sufera in tacere si imi place asta pentru ca mereu castig increderea tuturor . Sunt unele sitatii in care nu ma pot abtine si imi dau drumul ...
Cu exactitate sunt eu , daca vreti mult mai mult de la mine nu va pot oferi . Stiu ca mereu este loc de mai bine... dar nu si in cazul meu ...
Cunosc oameni noi , pe care fara sa vreau incep sa ii iubesc .Uneori frang inimi , dar sa stiti , nu e vina mea. Motto-ul meu : "Bine, continuã sã exagerezi...
te voi tãvãli prin noroi"... Urasc persoanele care exagereaza si insista , nu stiu de ce va tot bateti capul cu mine , efectiv va povestesc despre mine... Pe cine ar interesa? Voi raspundeti...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu