Prietenia - adevarata sau falsa?

|
Hello today , hello tomorrow ! M-am gandit ca azi ar fi o zi perfecta pentru a dezbate cateva subiecte legate de prietenie. Poate ca si circumstantele in care eu ma aflu momentan , m-au determinat sa dezvolt acest subiect , dar si faptul ca , a avea un prieten adevarat ... este echivalentul a 100 de lucruri importante in viata noastra ... sau uneori nici nu poate fi EGALAT. De fapt , nu ... nu poate fi egalat sub nicio forma. Un prieten bun... e un fel de tot . De-a lungul timpului am cunoscut multe persoane si am fost prietena cu ei , cel putin asa credeam eu . Am ajuns la concluzia ca am gresit cel mai mult si in general noi oamenii gresim cand ne alegem anturajele , fiind legati la ochi . E o problema frecventa , deoarece "foamea de popularitate " , faima si banii sunt esentiale in zilele noastre. Dar sa privim partea adevarata: oamenii sunt fiinte bipede , cu ratiune.In unele cazuri , oamenii se transforma radical , pentru a multumi un grup de prieteni sau pentru a se integra mai bine in grupul respectiv. Total gresit.Odata ce te-ai lasat tratat ca pe o optiune si condus de temperamentul altei persoane , incepi sa fii manipulat. Ca iti dai seama sau nu , e greseala pe care acum trebuie sa ti-o asumi. Ti-ai pierdut controlul la libertatea in opinii , tu nu ai voie sa contrazici ceea ce anturajul tau crede ca este corect(desi e adesea gresit ). Esti legat de maini si de picioare , iar la un moment dat si constiinta si sentimentele tale vor fi legate. Dar tu ai facut alegerea crezand ca atunci cand grupul tau e cel mai popular din scoala si ca tot orasul te considera un om cu putere( o putere mimata in societate,falsa )si la un moment dat ajungi sa descoperi ca vechii tai prieteni incep sa observe schimbarile petrecute in viata ta , incep sa iti distraga atentia si nu numai. I-ai pierdut , integrandu-te intr-un grup de oameni falsi , pe interes si care mimeaza orice fel de sentiment ,oameni de care tu teoretic ar trebui sa te feresti . Oh , sunt mii de situatii de felul acesta si din ce in ce mai dese , mai multe probleme , certuri , nedreptati . Am ales ceva pentru mine si sper ca alegerea pe care am facut-o sa fie cea buna. Realizezi la un moment dat , ca trebuie sa renunti la o multime de persoane din viata ta, pe care le credeai apropiate si fidele. My bad. Acum am realizat o selectie foarte importanta pentru viata mea. Oamenii falsi au fost cu totul eliminati. Nu esti mai frumos ,mai puternic si mai maret daca ai o groaza de prieteni. Nici macar unul din acestia nu iti va fi aproape la greu. Pentru ca tu ii consideri pe toti la fel , le spui aceleasi lucruri si nu mai tii cont de faptul ca intr-o zi , vei avea nevoie de unul din ei. Conteaza doar faima. Ma multumesc cu faptul ca am prieteni pe care ii pot numara pe degete , prieteni cu care am crescut, ne-am format impreuna si mi-am dat seama ca nicio cunostina veche nu poate fi inlocuita cu una noua. Sper ca de acum inainte , totul se va desfasura conform planului meu de viata. Putine persoane importante in viata mea , dar care imi vor fi mereu aproape si imi vor oferi ajutorul fara ca eu sa il cer , stiind cand si unde sa actioneze.Le multumesc prietenilor mei adevarati , le multumesc ca imi sunt alaturi in zilele grele si in zilele cand sunt pierduta de orice speranta . M-au ridicat si mi-au deschis ochii la tot ceea ce este rau in jurul meu. Acum stiu ca am cei mai buni prieteni si ca alegerea pe care am facut-o nu ma va dezamagi niciodata.Voi ce credeti despre prietenie ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu