O zi de marti - 31.03.2009

|

Da , salut , tot eu sunt , incerc sa imi aduc aminte ca acest blog este foarte folositor. 

Am venit de la scoala , dar nu va ganditi ca imi voi face temele chiar acum ... pentru ca pot sa fac si altceva mai interesant ~ Am sa va povestesc ziua de azi , interesanta ... ca celalalte...

Prima ora am avut istorie ceea ce e " foarte captivant" . Auzind pasii profesoarei pe hol , toti ne linistim si ne punem in banci , stiind ca Doamna Profesoara , e foarte exigenta si dura din fire . Pana aici nimic interesant. Deschide catalogul ... Se face liniste. " Cical !Ce ai invatat tu pentru azi?" La un moment dat , colegul meu se panicheaza ... Dar ma intreb , ce-o fi fost asa de greu sa se ridice si sa spuna ce a invatat? Ei , bine a facut-o si pe asta... Spune el ce zice , iar D-na profesoara : " Destul , m-am lamurit , ia loc! - Ia sa vedem ce a invatat eleva Furdui !" Da ... e o sitatie foarte dificila.... Evident , sarim peste acest subiect.

Avem biologie , cea mai frumoasa ora! Incercam sa nu facem nimic , d-na profesoara trebuie sa pregateasca alti copii pentru olimpiada ,deci noi trebuie sa conspectam lectiile. Vi se pare corect? Evident , nu ! Dar va asigur ca e mai bine sa scri ce vrei tu decat sa faci ora...

Avem engleza ! Bucuria noastra ! D-na profesoara isi face aparitia , toti ne luminam la fata , deoarece ne place engleza la nebunie !!!! Atat despre engleza ...

Avem Romana ! Cea mai linistita ora... P.S - imi place romana!

Avem Franceza !!! Fantastic , noi iubim franceza , datorita profesoarei care ne face sa radem prin felul ei de a fi... este o profesoara draguta , ii iubim comportamentul , mai ales astazi cand a vrut sa raspunda la telefon dar a realizat ca nu il aprinsese... il tinea la ureche si telefonul suna ! Dragut , nu?

Avem Fizica ! Nu am facut...

Din ce v-am povestit este doar o zi de marti ! 

P.S : Nu iubim scoala !

Tin sa va anunt ca maine e 1 Aprilie ! Bafta la glume!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu