|

Pasiune pentru FOTOGRAFII !

Cand aud cuvantul "fotografie" ma gandesc rapid : " Unde imi este aparatul foto?". Iubesc sa surprind diferite obiecte din natura cu un singur aparat , numit " Camera digitala" .Pasiunea mea pentru foto , a aparut undeva de pe la 5 ani , cand am pus prima data mana pe aparatul de fotografiat . A fost un sentiment ciudat , avand in vedere ca eu nu stiam ce e acela . De atunci incerc sa ma documentez si sa practic tot ce e posbil si ce imi este accesibil  , despre fotografii. Am multi prieteni care iubesc Fotografia si vor sa isi creeze o linie in viata pe aceasta tema .Multi dintre noi iubim sa vedem fotografii , iubim sa le admiram  dar nu multi dintre noi iubim sa le si facem . Toti stim ca pentru ca o fotografie sa iasa asa cum trebuie , avem nevoie de multa munca si multa dorinta.

P.s : Iubesc Fotografia!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu