Lumea ... De ce noi nu o putem schimba?

|

De fiecare data ma gandesc , de ce noi nu am putea schimba aceatsa lume in mai bine.

De ce fiecare moment trait duce la lucruri de care nu esti capabil sa le intelegi? Nu vi se pare ca intreg Pamantul a luat razna? Vreau ca tehnologia sa stea in loc pentru o clipa... Poate credeti ca sunt o creatie clasica a acestui univers, dar va inselati. Cu totii ne dorim sa respiram aer proaspat si daca am putea ,  l-am aduce dintr-o padure sau un loc plin de verdeata , l-am baga intr-un sac imens si l-am deschide in locurile fara viata. Respir , visez si imi doresc.... Imi doresc sa schimb lumea din toate punctele cardinale , asa cum spunea Lucian Blaga...Dar nu e mult de la dorinta pana la realizare... Va rog , ganditi-va doar cum  arata lumea noastra si cum ar putea arata daca nu am neglija-o !

P.S : Iubiti Planeta Albastra?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu