M-am reintors , cu forte proaspete!

|

Imi cer mii de scuze , ca de o vreme buna am ezitat sa va mai scriu ... sa va mai soptesc bune si rele. Probabil ca zilele s-au scurs atat de repede incat nu mi-am dat seama....In tot acest timp am invatat destule. Am luat vacanta mult asteptata , a trecut si ziua Andrei...( best friend) ... si iata-ma aici , in fata unui ecran atat de luminos incat imi doboara ochii si ma provoaca la cateva clipiri lente , aproape inlacrimate din cauza oboselii si melodiilor fredonate de Emiliana Torrini . 

 Incep sa ma documentez cat mai mult despre viata , despre ce este ea capabila si de ce nu suntem nemuritori , de ce toti ne-am nascut diferiti in sentimente si opinii... Sunt confuza in aceasta privinta ... si incerc sa ma destainui.

Am aflat ca micul nostru creier , care e defapt foarte mare cuprinde doua emisfere , de care avem totala nevoie . Emisfera stanga cuprinde ratiunea  - ceea ce gandim logic si realist. Dar mai avem o emisfera : emisfera dreapta . Sunteti curiosi ce se ascunde aici? Micii mei curiosi , emisfera dreata cuprinde sentimentele noastre , sentimentele de dragoste.... reprezentative varstei noastre. Aici mai sunt acei "fluturasi din burtica " cu care ne-am obisnuit de la o vreme...

Sa stiti ca si la mine au aparut acesti fluturasi ... cred ca sunt foarte numerosi avand in vedere emotiile prin care trec de fiecare data cand sunt invadata de gandurile la perosana pe care o plac. Si totusi ma gandesc . Dragostea mea fata de persoana implicata , e de prisos ... Suntem prea mici sa ne gandim la dragoste... dar totusi fara ea , cum ne-ar mai creste sentimentele , cum ce le-am mai putea  hrani ? 

Aceasta este o problema avand in vedere ca multi se indragostesc foarte devreme si apoi e foarte tarziu sa se intoarca inapoi ... Aici ii lasam pe cei priceputi sa vorbeasca. 

Avand in vedere sentimentele si problemele despartirilor cat mai dese , nu putem sa dam niste sfaturi mai bune , decat  : " Trebuie sa treci peste asta , ca si cum ar fi o vara si apare toamna . Adu-ti aminte ca totul e trecator , si incearca sa il uiti!" Au dreptate toti cei care spun asta , dar niciodata nu se gandesc ca oamenii si-o fac cu mana lor...Nu mai insist pe acest subiect .

Multumesc celor care si-au pus rabdarea la dispozitie pentru a citi aproximativ cateva randuri care cine stie ... poate ne vor ajuta vreodata! 

P.S : Sunteti foarte rabdatori! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu