Ne sprijinim de viata!

|

Astazi m-am hotarat sa nu scriu despre un subiect anume... sa dezbat mai multe asa cum am facut si cu " REINTOARCEREA " . Am vorbit despre dragoste si adolescenta... probabil  ca as vrea sa aflu de la voi ce v-ar interesa sa aflati ... 

Am sa incep cu ce se intampla cu noi , oamneii.

Viata e scurta si se spune " Traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima" . Total adevarat. Incep sa cred ca viata e asa de cruda , dar  e si frumoasa. Cand vezi ca mii de oameni pier asa fara nici un rost iti vine sa crezi ca totul e pierdut. Dar cand te gandesti ca altii se nasc si duc o viata mai departe , iti trece sentimentul de neincredere si esti al fel de fericit ca adineaori. Vorbeam cu prietena mea cea mai buna , despre cum vom fi noi cand vom fi mari . " Ce crezi , ca noi vom trai cu o tehnologie avansata , cu multe ecrane touch screen si vom depinde doar de touch screen ? Ne vom misca cu viteza soarelui?" Eu raspund nedumerita si fara precizie :  daca vrei , viata ta de adult poate sa inceapa de la orice varsta , chiar si cand esti in pragul copilariei. E simplu : trebuie doar sa iti imaginezi cum ai arata tu ca adult. Cu principii si obligatii.... dar sa nu uitam de greutati... Eu cred ca trebuie sa o luam mai usor cu gandurile acestea parca depasite pentru noi... si sa ne bucuram de anii care ii avem in fata " Sunt sigura ca atunci cand vom deveni adulti , sigur vom dori sa intoarcem timpul si sa ne strecuram iar prin anii copilariei ,  dragi noua. "

As vrea sa calatoresc , mult si bine si  sa traversez Atlanticul  , sa ma intalnesc cu preistoria si sa traiesc acele vremuri simple ... in care nu exista aragaz , mancarea fiind facuta pe foc cu lemne , unde nu exista Mess si Internet. Unde se traia foarte sanatos .

Mi-am adus aminte ca ce am scris mai sus e doar un simplu vis , din care ma trezesc buimaca uneori ... Si simt ca imi mai fuge pamantul de sub picioare cand ma gandesc ca in viitor o sa avem puteri supramagice si o sa zburam ca fluturii si altele... de care nu prea imi face placere sa va vorbesc.

Sunt total confuza as vrea sa scriu foarte mult sa nu va parasesc , dar nu vreau sa va plictisesc , de zilele viitoare o sa caut subiecte cat mai interesante, cu care sa va captez  atentia . Deja este tarziu sa mai dezbat subiecte total aiurea cum ar fi ca mi-as dori sa avem alt presedinte , sau ca mi-as dor atunci cand merg pe strada sa nu dau de mii de cocalari care striga dupa tine , mi-as dor sa fie exact ca in America , libertate in drepturi si in stiluri dar si libertate in ganduri.

Va multumesc din nou pentru atentie si ne mai auzim cu alte subiecte , as vrea sa imi propuneti si voi ceva. Multumesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu