Astazi simt din nou

|

Mi-e atat de dor sa iubesc sincer , adevarat... Doamne , cat imi e de dor!Si astept , totusi astept. Mi-e dor de tine si imi doresc sa te am aproape , sa iti soptesc mereu ca te iubesc ,si ca iti multumesc ca existi si ca esti alaturi de mine mereu.
Acum vantul nu mai bate in sufletul meu gol , ci adie printre sentimentele mele reimprospatandu-le .
E o zi extraordinara . Soarele a rasarit din nou , trezindu-mi totodata dragostea mea fata de tine. Unde esti ?
Noi ca oameni nu vom putea niciodata sa vedem ce simte alt om . Oarecum ne privam de sentimente involuntar, caci de cele mai multe ori ne ascundem chiar si de noi . Dar sa fiu sincera niciodata nu mi-am ascuns sentimentele si uneori nu e bine sa le spui pe toate , caci unii oameni vor profita de bunatatea ta . Tu alegi ce vrei sa faci cu viata ta si viitorul tau . Dar trebuie sa aveti grija atat cu unitatea ce coordoneaza sentimentele cat si cea ratioanala . Inima fara creier nu exista . Acestea se completeaza unele pe altele , dar se si bat "cap in cap" uneori. La fel si in relatii . Doi oameni se completeaza. Daca sunt amandoi perfecti nu vor fi niciodata impreuna . Nu au ce sa completeze unul la celalalt. Pot trai independent .
Mi-am adus aminte de o dragoste impecabila. V-ati indragostit vreodata la mare ? E atat de frumos! Eram pe plaja si priveam apusul . Era un peisaj inegalabil , parca pictat cu cele mai intense culori ale dragostei . Acum mi-am deschis sufletul , sa vad ce ar vrea sa faca . Si am avut o tresarire. In departare te vedeam pe tine si zambeai . Erai atat de frumos!Am inchis ochii , deoarece vroiam sa intensific senzatia . M-ai luat de mana si am tresarit ... apoi am deschis ochii. Afara era intuneric , dar luna ne-a luminat calea. Era parca o imparateasa a noptii ce veghea deasupra noastra ... Aceasta dragoste am simtit-o mult timp si as trai-o mereu , doar alaturi de tine!
Incercati sa va faceti viata frumoasa la fel cum sunteti si voi ! Nu lasati nicio rautate sa va impiedice sa simtiti cu adevarat emotia iubirii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu