Momente

|


Hei! Ce mai faceti ? Imi cer scuze ca nu v-am mai povestit nimic din intamplarile mele si ca am fost atat de nepasatoare cu blogul.Mi-a fost dor sa scriu ... sa visez , sa zambesc de fiecare data cand imi vine o idee mai ciudata.Am trecut prin multe lucruri din care am invatat si multe lucruri pe care mi-am dorit sa le fac mereu :) .
Pentru inceput as vrea sa va spun cateva cuvinte despre liceu . Imi place mult , mai ales pauzele cu colegii mei preferati si petrecerile cu ei . Sunt niste oameni deosebiti si niste oameni mereu pusi pe distractie. Nu toti sunt compatibili cu mine , dar am invatat ca fiecare om e in felul lui si am invatat sa accept oamenii asa cum sunt . Sunt sigura ca si voi aveti persoane cu care va intelegeti si persoane cu care va certati mereu . Una din prietenele mele , imi spune mereu ca nu trebuie sa purtam ura pe oameni . Nu ai de unde sa stii ca cearta aceasta poate sa fie ultima voastra discutie...asa ca , incearca sa vezi mereu partea buna din oameni , eu cel putin asa fac...
Dragostea... Doamne! Cate batai de cap imi da ... e frumos sa simti ca esti indragostit mai ales in perioada adolescentei . Dar nu stiu de ce aceasta dragoste nu apare .Ar trebui sa o asteptam , zic eu . Mereu exista cineva ,acolo care se gandeste la tine fara sa stie cine esti , dar de fapt esti alesul/aleasa lui/ei... Imi pare rau ca am ajuns la concluzia ca dragostea perfecta nu exista . La fel cum nici oamenii perfecti nu se prea gasesc, dar mereu mi-a placut sa sper... sa sper ca el se va gandi mereu la mine si ma va cauta , la fel cum si eu il caut pe el. I-am promis ca voi avea grija de el pentru ca si eu am simtit protectie cand m-am gandit la el . Dar daca o voi tine tot asa... nu voi mai termina curand. Imi place sa iubesc , dar imi place sa iubesc si pe cine trebuie. Aveti si voi grija la sentimentele voastre , caci sunt mai pretioase decat credeti ...
Cat despre mine si activitatile mele este ceva de spus . M-am apucat de Zumba , un stil de dans ce combina muzica latina cu cea moderna . Este nemaipomenit ... atmosfera , totul! Imi place Zumba si vreau sa continui .
Ma bucur nespus de mult ca am revenit ... acum voi incerca sa dezbat multe probleme , mai ales cele ale adolescentei , caci sunt in miezul ei . Va pup dulce !!!!

4 comentarii:

Robert spunea...

Am ajuns si eu la concluzia ca dragostea perfecta nu exista.E trist dar asta este.E frumos sa fi indragostit(a) si sa iubesti,dar ce faci atunci cand acea persoana pe care o iubesti nu are aceleasi sentimente pentru tine,nici macar pe jumatate ?E foarte greu,pur si simplu te seaca.

Denisa spunea...

E un sentiment groaznic sa iubesti pe cineva si sa nu iti acorde atentie , ai dreptate ... si daca nici nu poti face nimic e si mai groaznic. De accea trebuie sa ai grija de cine te indragostesti ...

Robert spunea...

E cam greu sa ai grija de cine te indragostesti....se intampla fara sa-ti dai seama.:))

Denisa spunea...

Da , e ceva spontan ... ai dreptate.Dar macar sa ai grija pe parcurs daca nu la inceput:))

Trimiteți un comentariu